FANDOM

Джим Боб (англ. Jim Bob) – низькокваліфікований робітник, частий відвідувач пабу Пиво та сухарики. Вперше з'являється у епізоді Білі люди реставрують будинки.

ОписРедагувати

Джим Боб — огрядний чоловік, віком біля сорока років, частий відвідувач пабу Пиво та сухарики. Разом з іншими представниками робітничого класу невдоволений засиллям цифрових помічників, що на їх думку "крадуть" у них роботу, що призвело до того, що вони почали виходити на протест проти цього. Дані протести заважали Ренді знімати його передачу Білі люди реставрують будинки, що спонукало його вирішити дану проблему. Ренді, порадившись з іншими мешканцями міста запропонував замінити цифрових помічників протестуючими робітниками, що забезпечило б їх роботою. Саме Джим Боб замінив Алексу — цифрового помічника Еріка. Джим чудово виконував доручення пані Картман, на відміну від доручень Картмана[1].

ОсобливістьРедагувати

Джим Бобу не вистачає підпорядкованості Алекси, що викликає велике занепокоєння у Картмана. Проте, це зауваження стосується лише завдань Еріка.

ПояваРедагувати

Вперше з’являється у епізоді Білі люди реставрують будинки, у двох образах, - звичайному та у вигляді замінника цифрового помічника.

Виноски Редагувати

  1. "що ти несеш, шкете?" - на прохання Картмана зіграти у гру Саймон каже.