FANDOM

Кенні МакКормік (англ. Kenny McCormick) чи просто Кенні — персонаж мультсеріалу Південний Парк озвучений Меттом Стоуном.

Опис Редагувати

Він один із чотирьох головних героїв (разом з Стеном, Кайлом, Еріком), учнів четвертого класу. Створений Треєм Паркером та Меттом Стоуном, вперше з'являється у коротких фільмах "Дух Різдва" у 1992 та 1995 роках. Він був озвучений Майком Джаджем у фільмі "Південний Парк: Більший, Довший та Необрізаний", та Еріком Стафом в епізоді 8-го сезону "Джефферсони".

Виходець з надзвичайно неблагополучної і бідної родини. Він схиблений на сексі і туалетному гуморі. Мова персонажа надзвичайно нерозбірлива, оскільки він носить щільний, прилягаючий до обличчя каптур (проте усі його фрази дійсно несуть смислове навантаження). Протягом перших п'яти сезонів Кенні виступає в ролі споконвічної жертви, котру, як ведеться, убивають безліччю абсурдних (а іноді і кумедних) способів. Це переходить із серії в серію, але Кенні дивовижним чином відроджується знову і знову (існує лише кілька серій, де він залишається живий). Наприкінці п'ятого сезону Кенні гине по-справжньому, тому в наступних частинах друзям доводиться шукати йому заміну: спочатку в особі Баттерса, а потім — Твіка. Кенні знову стає одним з головних героїв наприкінці останньої серії шостого сезону, та час від часу доля, як і раніше, знаходить його.

З самого початку було задумано, що в кожній серії Кенні буде раптово гинути яким-небудь жахливим чином. Після цього Стен звичайно кричить: «О Боже, вони убили Кенні!» — а Кайл продовжує: «Покидьки!». Існує гіпотеза, що ця концепція деяким чином зв'язана з назвою ірландського графства Кілкенні (англ. Kilkenny) («убити Кенні» англійською звучить як: «kill Kenny» — а сам Кенні, судячи з прізвища, саме ірландець).

Відомо кілька епізодів, де Кенні так чи інакше з'являється без каптура: в епізоді 402 «The Tooth Fairy Tats 2000» ми бачимо його голим, але зі спини; в епізоді 504 «The Super Best Friends» видне обличчя мертвого Кенні, але він поголений налисо; в епізоді 706 «Lil' Crime Stoppers» Кенні знову з'являється голим зі спини (у душі); в епізоді 807 The Jeffersons Кенні з'являється без каптура, але в масці; нарешті, за припущеннями фанатів, саме Кенні розгулює в кепці і без каптура в епізоді 905 «The Losing Edge» (він виступає в бейсбольній команді під № 13). Однак, головна поява Кенні без каптура — це фінал повнометражки «Bigger, Longer & Uncut».

Особливості Редагувати

Особливістю Кенні є те, що він майже щосерії протягом перших п'яти сезонів гине. Іншою віддмітною рисою Кенні є його помаранчева куртка з каптуром, який вкриває більшу частину його обличчя, через що його мова майже нерозбірлива. Його день народження - 22 березня. Персонаж був знятий з серіалу в епізоді 5-го сезону "Кенні помирає", але його повернули в наступному сезоні, і з тих пір він був постійним персонажем, а його смерті стали дедалі рідшими. В більшості епізодів 10 і 11 сезонів він лишався на другому плані, проте така тенденція закінчилася наприкінці 11 сезону. В 12 сезоні Кенні жодного разу не помер. А в 13 сезоні помер лише тричі.

Кенні майже завжди носить оранжеву куртку з каптуром, оранжеві штани, та коричневі рукавиці. Майже увесь час він носить каптур на обличчі, так що видно лише його очі та ніс. Під каптуром у нього неохайна білява зачіска, яка схожа на зачіску Твіка, іншого персонажу Південного Парку.

Коли він лякається, або коли плаче, він затягує шнурівку свого каптура, змушуючи його трохи закритися. В епізоді "Південний Парк - Блакитний", Кенні носить іншу куртку, яка є світло-пурпуровою з дуже світло-пурпуровим рукавами та кишенями. В цій серії його штани - чорні, авзуття коричневе з чорною лінією знизу.

Пізніше в серії він також купує іншу куртку, яка є рожевою і пухнастою. Часом під курткою в нього нічого немає, як показано в епізодах "Зубна Фея 2000", у фільмі, "Маленькі бійці зі злочинністю" та " Проблема з вошами". Його Аніме-версія має блакитні очі. Також, те що в нього блакитні очі показано в епізоді "Марвін Голодарвін", коли індичка-мутант витягує його очі.

Появи Редагувати

Ранні версії персонажу з'явилися в роботах Паркера та Стоуна "Дух Різдва" 1992 та 1995 років. В першому фільмі персонаж Кенні не має імені, а персонаж Картмана має ім'я Кенні. Безіменний персонаж Кенні в першому фільмі розмовляє без будь-яких перешкод. В обох фільмах персонаж гине. Як і три інших основних персонажі Кенні вперше з'являється в серіалі в епізоді " Картман отримує анальний зонд" (1997).

Історія Редагувати

Як і більшість персонажів "Південного Парку" персонаж Кенні базується на реальній особі; в його випадку, це був друг дитинства Трея Паркера, якого також звали Кенні. В інтерв'ю 2000-го року Трей сказав що справжній Кенні був найбіднішою дитиною кварталу і носив оранжеву куртку з каптуром, який заважав йому вільно говорити, і всім було важко зрозуміти, що він каже.

Трей також казав, що справжній Кенні час від часу зникав, що змушувало всіх задумуватись чи живий він взагалі.

Відео Редагувати

Они убили Kenny

Они убили Kenny

Виноски Редагувати