FANDOM

Кривавий дощ (англ. Raining Blood) – пісня американського гурту Slayer, що з’являється у епізоді дев’ятого сезону Здохни, гіппі, здохни.

ОписРедагувати

Гіппі з усієї країни з'їхалися на фестиваль Гіппівські Імпровізації, що у 2005-му році відбувся у містечку Південний Парк. Спочатку дане дійство підтримувалося місцевою владою та громадою, але пізніше, усвідомивши масштаб напливу гіппі, було прийнято надати дозвіл Еріку Картману розробити план для вигнання усіх гіппі з містечка. План Картмана полягав у тому, щоб дістатися сцени та увімкнути важку та агресивну музику, тому, що гіппі ненавидять таку музику. Вибір впав на гурт Slayer, а саме на їх пісню Кривавий дощ. Після вдалого виконання цього плану, гіппі стали покидати територію містечка.

ГалереяРедагувати

ДрібниціРедагувати

  • У епізоді пісню віднесли до жанру дез метал, хоча насправді вона відноситься до жанру треш метал.
  • Гітарист гурту Slayer, Керрі Кінґ зазначив, що даний епізод виявився доволі гумористичним та висловив свою зацікавленість у показі епізоду, згадуючи це у одному зі своїх інтерв'ю: “Добре було бачити, як нашу пісню використали належним чином. Якщо ми можемо своєю творчістю лякати гіппі, то ми гарно виконуємо свою роботу”.