FANDOM

"Закуса"
- Марвін Голодарвін

Марвін Голодарвін (англ. Starvin' Marvin) – маленький хлопчик з ефіопії, який вперше з'являється у однойменному епізоді Марвін Голодарвін.

ОписРедагувати

При першій появі у епізоді Марвін Голодарвін, Марвіна випадково переправили хлопчакам, котрі надіслали допомогу голодним дітям Ефіопії, щоб отримати винагороду, - цифровий годинник. Хлопчаки взяли його під свою опіку, та намагалися призвичаїти його американського побуту. Однак, під кінець епізоду вони все таки повертають Марвіна до Ефіопії разом з великою кількістю індичок-мутантів, в якості їжі для його родини та знайомих.

Наступного разу Марвін з'являється у епізоді Марвін Голодарвін у космосі, де він отримав контроль над інопланетним космічним кораблем, на котрому разом з хлопчаками мандрував просторами космосу, до поки вони не знайшли планету Марклар. Пізніше Марвін привіз на цю планету свою сім'ю та інших ефіопів.

Також Марвіна можна побачити разом з невеликим гуртом жителів планети Марклар у великому натовпі людей, по закінченню святкового сотого епізоду серіалу.