FANDOM

Набір ваги 4000 (англ. Weight Gain 4000) – вигаданий продукт, що є протеїновим коктейлем для набору ваги під час тренувань. З’являється у однойменному епізоді першого сезону Набір ваги 4000.

ПояваРедагувати

Ерік просить свою мати придбати йому цей продукт після перегляду його реклами на телебаченні. Ерік вважає, що споживання протеїнового коктейлю покращить його зовнішній вигляд до дня вручення нагород Кеті Лі Ґіфорд, без тренувань, однак замість цього він набирає ще більше надмірної ваги.

ОписРедагувати

Продукт являє собою коричневу масу, що поставляється у зеленій банці накритою чорною кришкою. На лицевій стороні упакування зображено накачаного чоловіка, що демонструє свій біцепс, та напис з назвою товару виконаний у жовтій барві.

РекламаРедагувати

Даний продукт рекламується на телебаченні, чоловіком атлетичної статури, що одягнутий у сині штани, футболку з написом “Справжній чоловік” (англ. Beefcake), та синю кепку з козирком назад, котрий наказовим голосом звертається до глядачів акцентуючи на їх слабкості, після чого розповідає про переваги споживання даного продукту для виправлення даного недоліку. Також у даному рекламному ролику показано схему розповсюдження даного продукту по тілу споживача, а також медичні попередження.

Текст рекламиРедагувати

- Гей, тобі потрібно швидко набрати форму?
- Хочеш виглядати краще?
- Втомився від того що іншим хлопцям дістаються всі кралі?
- Не хочеш бути більше слабкою істотою?
Наберіть вагу з продуктом “Набір ваги 4000”, котрий містить чотири тисячі насиченого жиру, його спеціальна формула розроблена спеціально, щоб водитися до роту та йти безпосередньо до шлунку, де все це розповсюджується по кровоносній системі. Зараз доступний у всіх магазинах. Придбайте сьогодні та кажіть разом зі мною:
- Це справжній чоловік!
- Це справжній чоловік!
- Це справжній чоловік!

ПриміткаРедагувати

  • Може заподіяти шкоду ниркам та печінці.

ГалереяРедагувати