FANDOM

Люди, потрібна Ваша допомога

Відредагуйте001
У когось не було часу / бажання / розуміння до кінця відредагувати це.
Допоможіть привести статтю до належного стану, будь ласка

Початкова школа (англ. South Park Elementary) - основна школа у місті Південний Парк.

Це одне з найстаріших відомих місць у серіалі, яке з'явилося у двох втіленнях. Школа з'явилася як другий рівень у грі South Park: Let's Go Tower Defense Play!, де Стен Марш, Кайл Брофловскі та Ерік Картман відбиваються від орди рудих дітей та гіпі.

Зовнішній вигляд Редагувати

Школа двічі пережила зміну зовнішнього вигляду. Одна з них була наслідком того, що школа випадково згоріла, через куріння хлопчаків.

Нова школа Редагувати

У епізоді Butt Out школа була спалена після того, як Стен, Кайл, Картман та Кенні курили. Вони намагалися приховати свої цигарки від пана Меккі та кинули їх у смітник, не потушивши їх. Потім смітник загорівся та спалив школу. Пізніше було побудовано нову школу, котра має багато спільного зі старою. Вона практично ідентична старій, має ті самі кабінети та офіси. Єдині відмінності - кафетерій та зовнішній вигляд школи трішки зміненні.

Класні кімнати Редагувати

Клас 1-го класу Редагувати

Another grade in south park elementary

Клас першого чи другого класу

Це клас першого чи другого класу був помічений у епізоді Танці зі Смурфами, коли Картман вимовляв змінений "кодекс вірності".

Клас 2-го класу Редагувати

Mr. Garrison room.

Стіл пана Гаррісона

Клас 3-го класу Редагувати

Клас третього класу був помічений до епізоду Четвертий клас, в якому хлопчаки перейшли з третього до четвертого класу. У ньому були різні столи та зелені стіни, а також крейдова дошка з фотографією живих тварин навколо неї. Крім того, панель алфавіту над дошкою є погано структурованою, великими літерами у правильному порядку, а букви - поряд із великими літерами, що йдуть назад. Проте у епізоді Читання відстій та Пісюнчик Айка у класі є напис, у котрому зашифровано фразу DiOsmiOhAnMaTaDoHaKeNnYbAsTaRdOs , що у перекладі з іспанської є фразою Кайла та Стена під час смерті Кенні
Front of elemtary school 2

Головний зал

"Боже мій, вони убили Кенні! Ви покидьоки!", також помічено нормальний алфавіт у таких епізодах, як:

Клас 4-го класу Редагувати

Клас четвертого класу вперше з'явився у епізоді Четвертий клас. У ньому був темний індіго декору та напів-столів, а стрілка з алфавітом над дошкою написана рукописним написом, яке діти не можуть зрозуміти. У неї була чорна дошка, яка була знищена в першому епізоді, коли інвалідний візок Тіммі вистрілив з передньої частини школи (намагаючись повернутися в часі). Кажуть, що вона нагадує клас біології з рибними танками, лікером Lemmiwinks та різними рослинами.

Інший клас 4-го класу Редагувати

Knipsel

Діти виходять з іншої класної кімнати

Інший клас четвертого класу був помічений, але тільки за його межами. Він вперше з'явився в Eat, Pray, Queef. Ми знаємо зараз, що інші люди знаходяться в класі, як багато фонових персонажів, які не використовувались з попередніх сезонів, таких як Dog Poo, Білл, Фоссі, та інші. Цей клас, мабуть, є звичайним кабінетом четвертого класу, а інший - божевільний і хаотичний. Учитель міг би бути названий паном Бартом, як Картман сказав Піт Мелман в класі 4-го класу пана Барта в "Бас в рот".

Клас дитячого садка Редагувати

У класі дитячого садка вперше з'явилося в "Trapper Keeper", коли пан Гаррісон було знищено до вихователю дитячого садка через його гей-переваги. Він має один круглий стіл із сидіннями. Він має яскраві стіни з різними зображеннями (такими як тварини, райдуги, букви та ін.) Та дошка. Після пан Гаррісон був призначений викладачем 4-го класу в "The Death Camp of Tolerance", це не було помічено до епізоду десятого сезону "Miss Teacher Bangs a Boy". У цьому епізоді класна кімната з'явилася точно так само, єдиною відмінністю стала вчителька Ms. Стівенсон. Проте вона робить самогубство наприкінці цього епізоду. З тих пір там було бачити двох різних вчителів, один у "Fatbeard", а інший в "Танці з Смурфами".

Дошкільна класна кімната Редагувати

Дошкільна класна кімната була показана в епізоді Дитячий садок.

Виноски Редагувати

Виноски Редагувати