FANDOM

Пан Генкі, різдвяна лайняшка (англ. South Park Mental House) – психіатрична лікарня, розташована у містечку Південний Парк. Вперше з’являється у десятому епізоді першого сезону Пан Генкі, різдвяна лайняшка.

ПередумовиРедагувати

Кайл намагається познайомити людей з паном Генкі, проте замість пана Генкі вони бачать шмат лайна. Після невдалої спроби познайомити пана Генкі з паном Мекі, останній наказує хлопчакам відвести Кайла до психіатричної клініки. У закладі на Кайла одягають гальмівну сорочку та поміщають у ізольовану палату з діагнозом “фекалофілія”. Після того як городяни починають бачити замість шмату лайна пана Генкі, Кайла виписують з клініки.

Зовнішній виглядРедагувати

Даний заклад знаходиться у прямокутній двоповерховій будівлі бузкової барви з багатьма вікнами з коричневими рамами та дверима тієї ж барви. У середині будівлі, глядачеві показано приймальну з бузковими стінами, зеленою підлогою та білими дверима з круглими прорізами у верхній частині, а також одну з ізольованих палат, куди помістили Кайла, стіни котрої облицьовані протиударним матеріалом для захисту пацієнтів, також у палаті є маленьке заґратоване вікно. У приймальні розташовано стіл чергової медсестри та дивани для очікування пацієнтів.

ПерсоналРедагувати

У закладі під час прийому Кайла, глядачеві показали чергову медсестру у білій уніформі з червоними медичними хрестами, котра сидить за столом у приймальні. А також двох санітарів, міцної статури, одягнутих у білу уніформу.

ДрібниціРедагувати

  • Зовні вхідні двері є коричневої барви, проте у середині вони є скляними у сірому обрамленні.
  • У приймальні можна помітити невідомого сидячого на дивані невідомого пацієнта клініки з перекошеним виразом обличчя, біжучими зіницями та слиною, що звисає з роту.