FANDOM

Ренді Марш ( англ. Randy Marsh ) - персонаж мультиплікаційної серіалу «Південний парк» , батько одного з головних героїв серіалу - Марша стіна та другорядна героїні Шелі Марш , чоловік Шерон Марш . Образ Ренді, заснований на батькові Трея Паркера, що носить той же ім'я, також є геологом, і багато в чому схожа на цю герої.

Вперше Ренді з'явився в епізоді «Вулкан». Але у «Вулкані» не згадували його зв'язки зі Стеном. На протязі першого сезону серіали Ренді виглядав трохи інакше, ніж у майбутніх серіях. Свій звичний образ він приймає в епізоді «Куролюб».

Ренді - єдиний науковий в Південному парку, він є володарем Нобелівської премії , а також світовим рекордсменом у області виготовлення найбільшого купу лайна. У юності Ренді був учасником популярної хлопчачої групи, заради якої він кинув місто і школу. Пізніше, коли гурт розпався, він повернувся в Південний парк, де йому довелося терпіти приниження жителів міста. В коледжі Ренді був хіппі , завдяки чому і познайомився з своєю дружиною, хоча в епізоді «Щось, що можна зробити пальцем» Ренді, ще хтось школярем, покидає рідну міську, щоб стати членом гурту, кинув свою подругу, дуже схожу на Шерон.

Незважаючи на свою ступінь, Ренді, мабуть, найбільш інфантильний з дорослих персонажів, і багато в чому нагадує підлітку. Також він легко піддається впливу ЗМІ та часто здійснює неймовірно погані вчинки, демонструючи при цьому порядне тупомство.

В цілому, Ренді є досить талановитою особистістю - він вміє співати, танцювати, грати на гітарі, має деякі акторські здібності. Більше того, в епізоді "Дівчинка", виявилося, що саме він відомий у шоу-бізнесі, як співачка Лорд.

Крім того, він піклується про свою сину чи не краще за будь-якої іншої батьки в місті - завжди приходить на допомогу Стіну і намагається в будь-який спосіб відбити його від шкідливого впливу навколишнього світу - наркотиків, випадкових зв'язків, викрадачів і т. Д. д. В епізоді «Займайтеся любов'ю, а не грайте в Warcraft» Ренді погоджується допомогти синові перемогти гріфера, передавши Стену «Меч Тисячі Істин», а також підіграє йому в момент смерті свого героя.

Також в епізоді «Чудова великодні історія» з'ясовується, що Ренді перебуває в таємному співтоваристві пасхального кролика.

День народження Ренді - 1 березня

Виноски Редагувати