FANDOM

Leftarrow - "Сезон 1" "Сезон 2" Rightarrow
"Сезон 1"
Episode-1
Обкладинка 1 сезону Південного Парку
Обкладинка DVD-видання
Епізодів 13
Дата показу 1997-1998
Дата показу в Україні 2007
Навігація
Попередній Наступний
"Сезон 2"
Перелік усіх сезонів серіалу Південний Парк
Основна стаття: Перелік епізодів

Сезон 1 (англ. Season One) – дебютний сезон анімаційного серіалу Південний Парк, що складався з 13-ти епізодів, та виходив на американському кабельному каналі Comedy Central з 13-го серпня 1997-го року по 25-те лютого 1998-го року.

КритикаРедагувати

Перший епізод сезону, отримав позначку 1,3 по шкалі рейтингу Нільсена, а десятий епізод сезону отримав позначку 6,4. Не зважаючи на велику кількість переглядів епізодів сезону, ряд рецензентів відверто висміювали серіал, а батьківські комітети заявляли, що серіал потрібно закривати, через його образливий зміст. Однак, пізніше рецензенти загалом похвалили серіал за його оригінальність та зухвалість.

НагородиРедагувати

Перелік епізодівРедагувати

Зображення Назва Дата виходу Код #
101 Картман отримує анальний зонд 13-те серпня 1997-го року 101 1

Прибульці імплантують зонд у дупу Еріка та викрадають Айка, молодшого брата Кайла. Шеф готується до прибуття інопланетних прибульців.

102-Weight Gain 4000 Вигода ваги 4000 20-те серпня 1997-го року 102 2

Ерік намагається накачатися за допомогою засобу Вигода ваги 4000. Пан Ґаррісон намагається вбити телезірку Кеті Лі Ґіффорд.

103-Volcano Вулкан 27-ме серпня 1997-го року 103 3

Хлопчаки відправляються на полювання з дядьком Стена Джимбо та його другом Недом. Ерік розповідає про страшне гірське чудовисько - Сказлбата. Недоречно починається виверження вулкану, яке загрожує знищити Південний Парк.

Southpark ep104 2 Великий Гомосек Ел та його гомояхта 3-тє серпня 1997-го року 104 4

Стен виявляє, що його пес Спаркі - гей, і це його шокує. Стен намагається відучити Спаркі від його схильностей. У той же час третій клас готується до вирішальної гри в американський футбол, в якій Стен має зіграти вирішальну роль.

ElephantPig І покохав слон свиню 10-те серпня 1997-го року 105 5

Стен мучиться від побоїв своєї старшої сестри Шеллі. Кайл заводить слона, намагаючись схрестити його зі свинею Еріка, звертаються у лабораторію доктора Альфонса Мефесто. Білл, Терренс та Фоссі у спробі створити щось більш ефектне, ніж хлопчаки, клонують Стена.

106-Death Смерть 17-те серпня 1997-го року 6

Дідусеві Стена - 102-а роки. Єдине, що він хоче - померти. Він намагається будь-яким способом домогтися, щоб Стен його вбив. Тим часом Шейла Брофловскі намагається заборонити видовисько Терренса та Філліпа.

Southpark ep107 1 Кон'юнктивіт 29-те жовтня 1997-го року 107 7

Настає Гелловін та традиційний шкільний конкурс костюмів. Кенні гине, коли на нього падає станція "Мир", та стає зомбі, однак лікар думає, що у нього кон'юнктивіт. Кенні поступово перетворює на зомбі всіх жителів Південного Парку, а Кайлу доводиться розпиляти його.

StarvinMarvin Марвін Голодарвін 19-те листопада 1997-го року 109 8

Настає день подяки. Хлопчаки знайомляться з хлопчиком з Ефіопії, якого їм помилково надіслали замість наручних годинників. Доктор Мефесто, намагаючись генетично модифікувати індичок, перетворює їх на вбивць.

MRHANKEY Пан Генкі, різдвяна лайняшка 17-те грудня 1997-го року 110 9

Місто намагається організувати політкоректне Різдво, а Кайл - познайомити всіх зі своїм другом, що живе у каналізації.

Southpark ep108 1 Демієн 4-те лютого 1998-го року 108 10

Напередодні дня народження Еріка, у четвертому класі з'являється новий учень, з яким ніхто не хоче дружити. Він передрікає пришестя князя темряви, задля великого бою з Ісусом, що може завадити святу Еріка.

NoseJob Ринопластика Тома 11-те лютого 1998-го року 111 11

Пан Ґаррісон вдається до ринопластики, що кардинально міняє вигляд його обличчя. Всі хлопчики третього класу намагаються привернути увагу нової учительки, що підміняє пана Ґаррісона.

Mecha Меха-Стрейзанд 18-те лютого 1998-го року 112 12

Під час екскурсії на місці розкопок хлопчаки знаходять частину артефакту, який прагне роздобути Барбра Стрейзанд. Діставши останню частину артефакту Барбра перетворюється на гігантського монстра, що руйнує більшу частину міста.

Slut Матуся Картмана - брудна повія 25-те лютого 1998-го року 113 13

Ерік намагається з'ясувати, хто його батько, а Стен та Кайл мимоволі допомагають йому оплатити генетичну експертизу.

Сезон 1

ПосиланняРедагувати

  1. 26-та церемонія нагородження на офіційному сайті Премії Енні.
  2. Список номінантів у категорії "Визначна анімаційна програма" на офіційному сайті Премії Еммі.
  3. Премія АГЛПД 1998 - список номінантів на сайті IMDB.
  4. Премія КабельТУЗ 1997 - список номінантів на сайті порталу Variety.