FANDOM

Суккуб (англ. The Succubus) - епізод 303 (№ 34) серіалу «South Park», прем'єра якого відбулася 21 квітня 1999 року.

СюжетРедагувати

Картман повинен йти на огляд до окуліста, якого він ненавидить за те, що той насміхається над вагою Еріка. Доктор говорить Картману, що у нього поганий зір, і дає йому окуляри, які прибиває степлером до голови Картмана, щоб той не міг їх зняти.

Потім хлопчаки виявляють, що Шеф звільнився зі шкільної їдальні та його місце зайняв містер Дьорп, стереотипний мультиплікаційний персонаж, який намагається підкорити дітей дурними жартами в жанрі « буфонади». Хлопчики дізнаються, що у Шефа з'явилася нова подруга, Вероніка, яка повністю змінила все життя Шефа, перетворивши співаючого соул веселого чоловіка в пересічного офісного службовця. Крім цього, Вероніка часто співає пісню з фільму Пригода «Посейдона» , «The Morning After», яка замінила Шефу його старі пісні про жінок. Хлопчики відчувають, що Вероніка намагається відібрати в них Шефа, і приходять в жах, коли дізнаються, що пара збирається одружитися.

Хлопці питають поради у містера Гаррісона, який передбачає, що Вероніка може бути суккубом: демониця, надіслана з Пеклоа, щоб висмоктувати життя з чоловіків. Хлопчики намагаються попередити про це Шефа, але не можуть поговорити з ним через приготування до весілля. Замість цього вони зустрічаються з батьками Шефа, які одержимі Лох-Несським чудовиськом, заявляючи що воно їх переслідує, постійно випрошуючи у них «трипсят» ($ 3.50).

Халтурно спроба лазерної корекції зору робить Картмана тимчасово сліпим, і, поки хлопці насміхаються над ним, Вероніка приходить до них з візитом. Їй вдається переконати хлопчиків в тому, що вона зовсім не монстр, але перед самим відходом вона несподівано приймає демонічний облик; маніакально сміючись, вона кричить, що вони не зможуть перешкодити їй вийти за Шефа. Хлопці намагаються розповісти про подію Шефу на передвесільній вечері, але він не хоче їх слухати, і вони відправляються додому до Картмана, щоб придумати, як зупинити весілля.

Хлопчики з'ясовують, що суккуби контролюють свідомість чоловіків за допомогою певної мелодії, і виконання цієї пісні задом наперед завдає Суккубу шкоду. Хлопці згадують, що Вероніка завжди співає «The Morning After», і на весіллі Картман включає пісню задом наперед, а Стен і Кайл співають слова в зворотному порядку. Пісня діє на Вероніку, і вона починає втрачати людське обличчя. Потім магнітофон зажовує плівку, Вероніка зриває з себе людську оболонку, перетворюється в червоноокого монстра з крилами кажана і починає літати по церкві і все трощити, попутно вбивши Кенні. Незважаючи на пов'язку на очах і сонливість, викликану нудною весільною церемонією, Картману вдається полагодити касету; хлопчики доспівують пісню, і Вероніка провалюється в Пекло. Після її зникнення з Шефа спадають чари, і він вибачається перед хлопцями за те, що їх ігнорував.

Картман повертається до окуліста, який говорить йому, що з таким поганим зором Картман буде змушений носити окуляри все життя. Ерік вирішує цю проблему, переконавши доктора пересадити йому очі Кенні. Доктор просить у Картмана $ 3.50. Це дає привід підозрювати, що доктор - чергове обличчя Лох-Неського чудовиська.

Смерть КенніРедагувати

Смерть Кенні обігрується в середині епізоду. Коли діти чекають Шефа з вечора, показаний кадр, коли вночі Кенні гризуть щури. Однак вранці він стоїть живий. Після того, як Вероніка втрачає людську подобу і починає літати по церкві, вона приземляється точно на Кенні і стискає його насмерть.

Стен говорить: «О боже, вона вбила Кенні!», А Кайл додає «Покидьок!»

Пізніше Картман, сидячи в спорожнілій церкви і нічого не бачачи, цікавиться, чи в порядку Кенні.

ПародіїРедагувати

Персонаж містер Дёрп походить від терміна «дьорп», які Метт Стоун і Трей Паркер винайшли у фільмі Бейскетбол як найтупіший з усіх можливих жартів. Термін також використовувався в епізоді «Найбільший гівнюк у всесвіті».

Напис на стіні в офісі Шефа "All work and no play makes Jake an ideal employee!" є переінакшеною англійською приказкою (а також, можливо, відсиланням до книги Стівена Кінга "Сяйво").

ФактиРедагувати

  • У містера Дерпа такий же голос, як у Роба Шнайдера в епізоді «Найбільший гівнюк у всесвіті». Також цим голосом озвучений персонаж, який гуляє по вулиці з магнітофоном, в епізоді « Кубок Стенлі».
  • На робочому місці Шефа висить табличка з ім'ям і прізвищем J.McElroy (Джером Макелрой), це перша згадка його прізвища і імені в серіалі.
  • Коли Стен, Кайл і Кенні сидять перед батьками Шефа можна помітити що після зміни кадру, Кенні і Кайл міняються місцями.
  • Після смерті Кенні його тіло зникає, а потім знову з'являється.
  • У класі висить картина Ван Ейка ​​"Портрет подружжя Арнольфіні".

Виноски Редагувати

Епізоди серіалу Південний парк
1-5 сезони 1 сезон

«Картмен та анальний зонд»«Вигода ваги 4000»«Вулкан»«Собака гей»«І покохав слон свиню»«Жага самогубства»«Кон'юнктивіт»«Деміен»«Марвін Голодарвін»«Містер Хенкі, різдвяна какашка»«Ринопластика Тома»«Мега Стрейзанд»«Матуся Картмана - брудна повія»
2 сезон«Не без мого ануса»«Мамця Картмена все ще брудна шльондра»«Курколюб»«Пісюнчик Айка»«Жінка з прирослим ембріоном»«Мексиканська баньката жаба з Південної Шрі-Ланки»«Місто на краю прірви»«Літо це лажа»«Шоколадні, солоні яйця Шефа»«Вітрянка»«Роджер Ебет має відмовитись від жирного»« Точка»«День корови»«Врятувати Шефа»«Страшна Рибка»«Щасливого Різдва, Чарлі Менсоне!»«Гноми»«Доісторична снігова людина»
3 сезон«Тропіки-шмопіки»«Раптове спалахування»«Яковозаври»«Твік проти Крейга»«Панда сексуальних домагань»«Котяча оргія»«Два голих чувака в джакузі»«Юдовілей»«Чудова загадка групи Корн про привида»«Чінпокемон»«Підсядь на мавпячу акустику»«Марвін Голодарвін у космосі»«Червоний знак відваги»«Містер Хенкі, різдвяна какашка»«Господи, ти чуєш? Це я, Ісус!»«Коричневий шум»
4 сезон«Зубна фея 2000»«Тупий расовий злочин Картмена»«Тіммі»«Схиблені пятірчата або Румунські близнючки»«Cartman Joins NAMBLA»«Тампон з волосся індіанця черокі»«Chef Goes Nanners»«Щось що можна робити пальцем»«Чи потрапляють розумово відсталі до пекла?»«Можливо»«Четвертий клас»«Шкілький портфель»«Хелен Келлер! Мюзикл»«Піп»«Табір для товстунів»«Історія про мерзенні залицяння»«Дуже лайнисте Різдво»
5 сезон«Байдужих не залишається»«Битва калік»«Найкращі супердрузі»«Скот Тенорман мусить померти»«Теренс і Філіп: темний бік успіху»«Картмандія»«Правильне застосування презервативів»«Рушничок»«Усама бен Ладен обпердів штани»«Як їсти за допомогою задниці»«Реальність»«Here Comes the Neighborhood»«Смерть Кенні»«Butters' Very Own Episode»

6-10 сезони
11-15 сезони
16-20 сезони
21-23 сезони
Інше ЕпізодиШаблон:ЕпізодиШаблон:Епізод Шаблон:Епізод2