FANDOM

Фрості (англ. Frosty) — персонаж короткометражного фільму Ісус проти Фрості, на основі котрого пізніше було створено мультсеріал Південний Парк.

ПояваРедагувати

На засніженому полі хлопчаки виліпили сніговика, котрого назвали Фрості. Завдяки чарівному капелюху, Фрості ожив, проте замість привітного сніговика на світ з’явилася жахлива потвора з щупальцями, котра у результаті убила двох хлопчаків. Інші хлопчаки втекли та попросили допомоги у Ісуса, котрий убив Фрості та врятував хлопчаків.

ОписРедагувати

Фрості зліплений з трьох снігових куль. Його руки, ніс та очі зроблені з гілок, кнопки та вуглинок, відповідно, також він має кукурудзяну люльку. Після того, як хлопчаки поклали на голову сніговика чарівного капелюха, Фрості, завдяки чарам, перетворився на жахливу потвору, котра жадала смерті своїх творців. Замість бутафорії, на його обличчі з’явилася зла гримаса, а також виросли зелені щупальця. Також Фрості зміг замаскуватися під Санта Клауса, швидше всього завдяки чарам капелюха.

ГалереяРедагувати

ДрібниціРедагувати

  • Сніговик Фрості є пародією на однойменного персонажа відомого американського мультфільму Сніговик Фрості (1969), за винятком того, що у оригіналі Фрості був добрим.
  • Був убитий Ісусом, котрий своїм галом зрізав разом з капелюхом верхню частину голови Фрості, що призвело до розпаду Фрості на груди снігу, через відсутність чарів капелюха.